lördag 2 april 2011

throw away all your problems, cuz right now is party time

Den här dagen kan inte ha börjat dåligare. Jag är så sjukt trött på att må så här, jag vill inte blir arg, jag vill inte bli ledsen, jag vill inte vara ett psykfall.. Jag vill inte leva i min lilla "bubbla" och tro att allt är bra när det inte är bra, jag vill inte göra dig arg, fast jag gör det. Jag vill inte säga dom sakerna jag säger till dig, fast jag gör det. Jag vill inte känna att jag kommer i andrahand hela tiden. Jag vill få ett slut på det, jag vill inte vara arg längre.. Jag vill vara glad, jag vill vara lycklig, jag vill att vi ska ha ett bra liv.


Till något annat så ska jag prata om något annat, igår var jag först på begravning, som var jätte fin! Sen åkte vi hem till davids mamma, tog mig några glas vin med hans mamma och hade det bra!

Idag ska jag också hem till min svärmor och äta lite god mat, sen blir det utgång med Emma! Behöver dränka mina sorger i lite mer vin, hehe! Ikväll ska bli en bra kväll, vill tänka på annat och bara ha roligt, ska lägga allt dåligt bakom mig ikväll. För nu ska det få ett slut.


Ps. skorna i förra inlägget är grymt fula, skulle aldrig köpa dom! allt var ett dåligt skämt från mig.


Jag har alltid varit en konstig människa, och kommer alltid vara det!
- move your body out on the floor
put your troubles aside, start living
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar