fredag 15 april 2011

sommar och sol

Tänkte ta och skriva lite nu, har inte haft lust att skriva något på hela veckan.. Sen så händer det ju inte så mycket spännande i mitt liv så det finns ju inte så mycket att skriva heller! haha :P Jag och David har haft sällskap av en liten hund hela veckan också, det är hans mammas hund som vi bara har lånat på obestämd tid ;) hehe! Det är så mysigt med sällskap när david är på jobbet, jag och lilla poppan myser hela dagarna :)

Jag och min fina älskling tog en cykeltur ut till hans mamma idag och hälsade på, så himla bra det är nu när man kan cykla ute!! Det är så skönt, dock lite drygt att cykla med david eftersom att det ska gå i 110 hela tiden typ... Jag har inte riiiktigt så bra kondis än.. ha ha ha ha


Nu är det verkligen våååååår
Älskade gulle-tussis ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar