fredag 25 mars 2011

Inte okej

Har precis gått och lagt mig i soffan, kan inte sova... David åkte till jobbet vid 5 och då gick jag upp på toa sen dess har jag vart vaken.. Bara för att jag ska vara uppe sent ikväll så måste jag vara vaken nu!! Har sovit jätte dåligt i natt också, kan vara för att jag har haft en snarkande David bredvid mig, haha! just nu ligger jag och tittar på Nyhetsmorgon, så kasst att det inte är något vettigt på tv nu..

När mamma slutat jobbet så åker jag upp till stallet, senare ikväll ska jag vara barnvakt åt Jack, det ska nog gå bra! Hoppas att David skippar folkan och alla gamlingar och kommer och gör mig sällskap ist!

Idag fyller Jessica 20, grattis!!! :) hade jag vart rik så hade jag vart på väg till Norge nu och fira, men som ni snabbt kan räkna ut nu så är ju inte jag så rik eftersom jag ligger i soffan... Men grattis min fina vän <3

Nu måste jag ut och ta lite luft, sen ska jag nog tvinga mig själv att sova.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar