tisdag 15 mars 2011

ge mig en söt liten hund

Jag och David brukar titta runt lite på små söta hund-bäbisar, mest för skojs skull men jag skulle inte ha något emot att ha en liten bäbis springa runt här :)

Men iaf, för ett tag sen hittade jag min absoluta favorit, den är hur söt som helst! Den har legat ute på blocket ganska länge och varje gång jag är in och kollar så tittar jag alltid så att det är kvar, och det är den.. Det är liksom ödet, den är kvar för att den bara vill komma hem till mig!! Man nästan ser hur den ropar genom bilden "saaaaandra kom och hämta mig, jag vill vara din lilla hund-bäbis hela liveeet". Det är iaf en korsning mellan chihuahua och jack russel, det vore så perfekt för mig och David, jag är helt kär i Chihuahuaor och david tycker om jack russel, så det är ju liksom meant to be!! åh, jag är så kär i den här lilla sötnöten! Dock bor den nere i skåne.....

Visst är den söt? Helt sjukt jäkla söt!! Och den vill bli min, jag bara vet det :)

Bilderna är från blocket,
http://www.blocket.se/kristianstad/Chihuahuakorsning_31052992.htm?ca=6&w=3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar