fredag 11 mars 2011

Älskar solen

Har nyss kommit hem från stallet med mamma, fick lite rid-abstinens och ringde mamma och sa att jag ville åka upp till stallet.. hehe! Så jag tog mig ett litet dressyrpass i padocken, kommer att ha världens träningsvärk imorgon, dessutom så red jag utan stigbyglar nästan hela tiden så det kommer ju kännas imorgon... Men gud vad skönt det var Äatt få rida lite, älskar min ponny!!! Även fast han inte rids så "ordentligt" så är han ändå så glad och possitiv, han saknar nog att jobba lite! Åker upp imorgon med.

Passade även på att övningsköra lite, mamma ville att vi skulle fika på Engeln också men jag var inte så sugen på att gå in med mina stallkläder.. Så det får bli en annan dag!

Underbart väder är det idag också, skulle vilja vara ute mer, men det är ju ganska så tråkigt att vara ute själv.. Så ska ist fundera på vad jag ska äta ikväll, david är i borlänge med grabbarna så antar att han äter där med dom! Men just nu är jag inte sugen på mat så jag får nog vänta lite med tänkandet :p Får se vad som händer i helgen också, har inga planer alls faktist.. Men det visar sig! Nu är det dags att göra lite nytta, cya!



Världens finaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar