tisdag 22 februari 2011

We are all born superstars

För det första har så sjukt tråkigt.. David har vart borta hela dagen och kommer inte hem förens ikväll och jag håller på att gå in i väggen! haha. Och då har det bara gått några timmar, hur skulle jag klara mig ensam i typ en vecka!? Ne, det skulle inte gå.. För det andra så är så grymt partysugen, eller mer vinsugen!! Har gått och sneglat på min vindunk hela dagen, men har intalat mig själv att jag inte ska dricka något.. Är det okej att sitta själv en tisdag eftermiddag och dricka vin? Som jag känner nu så är det okej! Nu taggar jag mig själv med lite musik och hoppas på att david kommer hem snart innan jag har slurpat i mig allt vin.. haha!


Saknar mina vänner som är i Norge, varför ska ni vara där för? :(
Kom hem ist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar