fredag 25 februari 2011

Fredag hela veckan

Väntar på David, han slutar nog jobbet aldeles straxt! Sen åker vi hem till hans mamma och hälsar på :) Det är alltid lika trevligt. Idag har jag inte gjort något speciellt.. (som vanligt då) haha! Skickade iaf in en annsökan till Rusta, hoppas jag kan få svar! Vill verkligen ha ett jobb nu..

Mamma är på Göteborg Horse Show, jag är lite avis!!! Vill också åka dit..
Men får jag ett jobb så kan jag ju åka till alla ställen jag vill.
Imorgon ska jag iaf åka upp till min plupp-häst! ♥

Ihelgen händer nog inget speciellt, har inte riktigt bestäm om jag är sugen på att dricka eller inte.. David ska ut på lördag men vet ju som sagt inte om jag är så sugen! Men jag är öppen för förslag mina vänner ;) Hör av er om ni har något förslag!! Nu ska jag snart göra mig klar och hoppas på att david kommer snart, CYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar