torsdag 17 februari 2011

dom senaste dagarna

har jag faktist inte gjort så mycket! I fredags blev det ju utgång, och som jag skrev innan så var jag så taggad och då brukar det ju spåra, och såklart gjorde det ju de.. Har bara suddiga minnen från kvällen! haha. Sen har jag inte gjort nå mer, typ bara slappat som vanligt. Eller jag och David åkte upp till borlänge på söndagen men jag hittade inget, köpte ett par örhängen det var allt! Och i Måndags var det alla ♥-dag, jag fick en parfym av david, den luktar jätte gott :) Kan visa upp den senare! Jag var dock lite mer kreaktiv och köpte rosor och blåste upp ballonger osv.. hah ;) Sen var det slut på mitt roliga liv, har inte gjort så mycket mer än sådär..

Idag ska jag åka upp till min ponnyskrutt! Funderar på om jag ska ta en ridtur eller bara göra lite "lydnadsövningar" med honom.. Nu när vi har en transport så kan jag äntligen börja lastträna honom och då behövs det lite lydnad från honom.. Han är ju inte riktigt den här hästen som man släpper vid rampen så går han in i transporten själv ;) Lovar att uppdatera när jag är hemma från stallet! CYA 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar