måndag 31 januari 2011

världens bästa pojkvän

Man kan nog inte ha en bättre kille än vad jag har! Jag älskar alla hans små överaskningar :) Har lagat på soffan och sovit sen david åkte till jobbet, har blivit helt galet sjuk också.. Det kanske inte var sån bra idé att köra på en tvådagars, men till saken nu iaf, jag har legat och sovit hela dagen sen när jag tycker som mest synd om mig själv så ser jag att min gos har vart in och skrivit ett eget inlägg på bloggen! Naaaaw, love you too hjärtat ♥ Jag älskar när han gör sånna här saker, det får mig verkligen på bra humör!! Tack sklingen!

Helgen var iaf rolig, men fortfarande värdelöst att gå ut i ludvika, ångrar mig alltid att jag har slösat pengar på värdelösa solo, men aldrig lär jag mig det... För när jag väl börjat druckit då tycker jag att det är skit roligt, men dagen efter fattar jag inget.. Suck!

Ska försöka kolla på O.C men får inte igång så jag kan kolla på tv'n och orkar inte kolla på datorn så jag får väl vänta tills david visar mig igen hur man gör.. Hatar sånna där "killsaker"........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar