tisdag 11 januari 2011

Nothing I'll ever say or do, Will be as good as loving you

Har fastnat framför datorn ännu en dag... Men för ovanlighetens skull så tänkte jag ta och städa lite i våran lägenhet, som en liten surprise åt davidido! :) Gick iaf upp i tid dag och ringde soc om socialbidrag så nu hoppas jag att allt går vägen den här gången så jag kan få lite pengar tills jag får ett jobb ;) Och så att jag slipper tarva på david som jag har gjort alldeles för länge :( Det blir ju iaf lite pengar, eller mycket mer än vad jag har nu... haha!

Är galet rastlös, funderar till och med på att gå ut och springa, och när jag funderar på det då är det illa!!!!! haha. Men jag antar att den tanken har försvunnit efter att jag har städat.. Funderar också på vad jag och min karl ska hitta på i helgen? Vill göra något roligt.. Kanske ska åka upp och rida, det var ju hur länge sen jag red :S stackars steff Nej, nu ska jag göra lite nytta! Kanske skriver sen.. CYA


Mina fina pojkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar