tisdag 4 januari 2011

Gamla tider

Har setat och kollat igenom massa bilder på bilddagboken, haha gud vad jag är glad att jag fortfarande har den kvar! Älskar gamla bilder :) 2007 och 2008 var nog dom roligaste åren, det var då man gjorde allt som man inte "fick" göra! haha. Åh vad jag saknar allt galet man gjorde OCH nu menar jag inte att jag inte har kul nu och så, jag är lyckligast i världen med min underbara david och vill inte ändra på något. Men Jag tycker ändå att det var ganska kul när "alla vi" var mindre ;) 

Så bjuder på lite bilder, men blir dock lite ledsen när jag ser gamla bilder på mig för jag tycker inte alls att det ser ut som mig, jag ser ut som en helt annan person nu...
Jag och ellie på en spökkväll


sune & doris

ja o sofia i 9an haha

Jag o Denice

Valborg

Jessica o Jag

jag, ser inte ens ut som mig dock...

inbrott? hahah
galen steff<3

Halloween

Nyår 2008

Älskade och saknade Ebba, NM i norge

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar