söndag 2 januari 2011

.....

Sitter och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska gå så david kommer hem... Har egentligen ingenlust att skriva något här men känner ändå att jag måste skriva av mig lite. Klumpen i magen är tillbaka och jaaa, jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag måste göra något roligt NU jag måste få göra något som får mig på andra tankar annars blir jag snart galen, om jag inte redan har blivit det!!? När ska detta ta slut? Varför är jag jämt så orolig och rädd för allt? åh, blir galen på mig själv, jag måste verkligen komma in i det sociala livet nu, för jag tror nästan att det är därför jag blir så här, jag har helt enkelt för tråkigt om dagarna så jag gör mig själv till en psykopat...? suck! Nyår ska vi ju knappt prata om... Men tack mina älskade vänner, nu är underbara :) 


Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar