torsdag 9 december 2010

underbart

Har nyss kommit hem från stallet, åkte med mamma upp och hjäpte till att fixa hästarna. Funderar på om jag kanske ska ta och rida i helgen, steffo lär väl vara ganska så galen efter alla vila han har fått :) Men jag gillar galna turet, speciellt mina o Denice galna turer, dom saknar jag väldigt mycket! Saknar henne för den delen också..

Idag har jag lite att fixa med här hemme, ska ta tag i världens disk snart, vika tvätten, dammsuga och sen kanske jag hittar på nått mer att göra..? Sen ska jag laga mat, ikväll blir det köttfärslimpa, potatis och gräddsås :) Mums! David slutar halv 7 så när han kommer hem står maten serverad på bordet, haha! Vilket lyx han har. Men det är han värd, min gose-tussis! <3

Fick en tidig julklapp av mamma idag, en väska med en bild på mig och shalle!!
Där var vi inte gamla, han var 4 och jag var 5 :)


Jag önskar att jag kunde ta tillbaka varenda dag du fick vara vid "dom".
Jag önskar att jag kunde ta dig tillbaka,
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden,
Jag önskar att jag kunnde få se dig en sista gång.
Jag är så ledsen att du har fått lidit, du var värd så mycket bättre än vad du fick..

För mig kommer du alltid att vara nr 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar