torsdag 23 december 2010

Jul imorgon

Har verken haft lust eller ork att skriva något i bloggen, men nu så :)
Idag har jag och david köpt dom sista julklapparna, för imorgon är det jul! Åh, så jag har längtat!!! Men Jag har ju dock firat jul redan, vi var ju hem till davids mamma i lördags och fira med hans släkt där :) Fick lite julklappar, tex en, halsduk, chokladtomtar, sen fick jag och david en sodastream och ett rivjärn och lite annat :)

Jag och david hade ju bestämt att vi inte skulle ge varandra paketen förens på julafton men självklart så kommer han in med världens största paket till mig, blev så himla glad! Och det bästa av allt var att i paketet låg det två tegelstenar (HAHA) där han hade satt på två papparslappar, en på en mobil!!!!!!! och en på mobilsurf eller något..? Men gud vad glad jag blev, min älskling är ju föööör bra :) Fick alltså en mobil utav min gulle-tussis! Men han får inte sina julklappar för ens i morgon :)

ikväll ska vi hem till david syster och äta mat, eller vi åker om 40 min typ :) Myysigt!
sen på lördag blir det lite party!
CYA!

bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar