tisdag 14 december 2010

det enda jag vill ha är lite la la la...

la la la la la laaa!
Väntar på att paradise hotel ska börja, sen senare är det desperate, älskar det!!
Har försökt pynta julgranen nyss, men gav upp efter en massa trassel med ljusen. David får helt enkelt fixa det så kan jag göra resten sen :) Så himla tråkigt att det bara krångla, eftersom jag sa till David att jag kunde fixa de. Haha! Men tydligen så kunde jag inte...

Hade riskettan idag också, så nu är det klart! Lite drygt var det, ville bara hem och sova.
Var upp till stallet sen och fixa hästarna, bara en massa krångel det också!! Kalle ville inte komma in och steffo hade sparkat sig lite här och där på benen. SÅÅÅ drygt med vintern när dom har broddar, för det kan sluta illa.. Som det höll på att göra förut med steffo när han skar upp hela insidan av benet med broddarna :S Blir det värre får han helt enkelt börja med skydd i hagen, vill inte ha nå mer sår nu...

När vi kom hem så fick vi besök av pappa, helena, emma, jesper och viktor. Han blir bara större och större :) Mina gullsyskon!

Sist min plupp gjorde illa sig pga. broddarna...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar