tisdag 28 december 2010

borlänge

sitter och väntar på david, han kommer snart hem från jobbet sen åker vi mot borlänge och shoppar lite, vi får sällskap utav Emma och micke! :) Förhoppningsvis kommer jag hem med en ny mobil om allt går som det ska den här gången... Annars blir jag väldigt irriterad!

Igår när jag slog på tv'n fastnade jag framför Rädda Willy, och idag fastnade jag framför Rädda Willy 2, haha! :) Så nu hoppas jag att Rädda Willy 3 är samma tid imorgon!!!

I lördags var det roligt, dock kanske det blev ett glas för mycket för mig... Att jag aldrig lär mig att dricka rätt mängd, haha! Och imorgon så ska jag, Emma, Davids mamma och davids mormor ha en tjejkväll :) Det kommer nog bli riktigt trevligt, lite vin och mat! Hörs ikväll kanske! Pusssssss





Varför förstår jag aldrig? 
Tänker på dig varje dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar