torsdag 4 november 2010

lite ledsen

Sitter här och är lite ledsen för mig själv..
Tänker på att jag troligtvis aldrig kommer att få tävla eller träna nå mer. Det finns så mycket som jag skulle vilja göra igen, det blir så jobbigt när man tänker på de.. Att få rida, träna och tävla är verkligen mitt liv, eller det var.. Men det är väl bara och inse att jag har haft min tid med det. Jag ska väl vara glad att jag har haft den chansen!

har suttit och kollat på filmer på mig och steffo, tårarna bara rinner ner för kinden när man tänker tillbaks på allt... Jag önskar att jag var 15 år igen. Jag vill verkligen få börja träna och tävla igen, jag vill få tillbaka mitt gamla jag igen, jag vill inget heller. Jag saknar ridningen så himla mycket, det är en del av mitt liv. Usch det är verkligen jobbigt.

För lite mer än ett år sedan tyckte jag nästan att det var jobbigt att vara i stallet, träna och hålla på. Jag ville hellre festa eller vara med David.. Hur tänkte jag då egentligen? Men det var väl för att jag hade de då? Men nu skulle jag kunna göra vad som helst. bara för att få åka på en j'vla träning. Visst så kan jag säkert ordna så jag kan träna med stetffo, men jag vet ändå att det inte kommer bli som förut. Eller så får jag inte in han i transporten.. Åh, det är också en sån sak som jag saknar.. Att få kämpa med han i flera timmar för att få in han i transporten och åka iväg på en tävling, sen när man ska åka hem så går han bara rakt in.. haha, knäppa häst! Jag skulle aldrig kunna sälja honom, han har för stor plats i mitt härta!

Det var skönt att få skriva lite, hoppas de är någon som läser och kan tycka lite synd om mig nu också.. Men nu ska jag torka tårarna och kolla på OC i väntan på min älskling <3

 film från en träning på mig o steffo<3

2 kommentarer:

  1. Hej min älskade dotter om du visste vad jag önskar att jag hade råd att du kunde fortsätta träna. Men snart e jag ifatt o jag lovar då ska du få träna steffo om du vill. Du kan ju träna han även om du inte tävlar. Kram gumman för jag älskar dig

    SvaraRadera
  2. Hej! Klart vi tycker synd om dig, häst är ju bäst ;) å vem saknar inte steffo, till å med jag även fast det var så många år sen... :)hoppas att allt löser sig för er, vill inte lägga mig i, men du vet väl att det bara är å höra av sig om ni vill ha iväg han på semester...
    Maja, steffos gamla :)

    SvaraRadera